agama

Jumaat Barakah Jumaat Penghulu Segala Hari

Friday, March 28, 2014

Assalamualaikum.. alhamdulillah masih diberi peluang utk menikmati pagi ni.. syukur juga kita masih lagi boleh membuat aktiviti harian kita.. dan masih menanti perkhabaran mengenai MH370.. selagi kita tidak jumpa apa2 bukti, selagi itu teruskan doa supaya dipermudahkan urusan pencarian pesawat tersebut..


dalam minggu ni, kita dikhabarkan dengan pemergian Datuk Ali Mamak dan juga blogger Ami Schaheera.. anis tak berapa kenal dengan Ami Schaheera ni secara detail, anis tau kisahnya menjadi survivor cancer.. beliau melawan penyakitnya selama 4tahun.. kuatnyaa beliau.. nak tahu?? dua orang insan ni, mengidap penyakit yg same iaitu LEUKIMIA.. *betulkan kalau anis silap ye*.. Datuk Ali Mamak atau nama penuhnya Osman Jantan, siapa tidak kenal dengan pelawak ni kan.. lawak yang bersahaja.. pemergian mereka yang tidak disangka.. Malaysia dalam kesedihan, dtambah lagi dengan pemergian mereka ni.. semoga arwah Datuk Ali Mamak dan Ami Schaheera ditempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman.. aminn ya rabbalalamin..

You Might Also Like

9 Pengulasan

  1. SAlam jumaat sis. Al-fatihah buat mereka.

    ReplyDelete
  2. semoga mereka d tempatkan di kalangan orang yang beriman..alfatihah..

    ReplyDelete
  3. Innalillahiwainnailaihirojiunn... alfatihah..

    ReplyDelete
  4. salam jumaat sis...al-fatihah buat mereka semua..

    ReplyDelete
  5. Salam Jumaat dear (^^,)
    Doakan buat mereka semua.

    ReplyDelete
  6. Salam Jumaat Anis..
    Al-Fatihah kepada arwah..

    ReplyDelete
  7. Kalau dekat tempat am jumaat sunyi sepi jalanraya sebab penduduk n pelajar university balik kampung lepas habis kerja atau kelas pada hari khamis tu.

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook