anizz sakura

Salam Takziah Buat Semua Penumpang & Krew MH17

Friday, July 18, 2014

Assalamualaikum... Allah.. Allah.. sayunye hari nie.. perkhabaran yang amat memilukan hati kita semua.. Allah Maha Mengetahui.. berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.. kita yang tidak mengenali mereka turut rase sedih,inikan pula waris2..mesti lagi sedih.. kejadian tak disangka.. anis dapat tau khabar ni pun masa lepas sahur pagi tadi.. menangis tengok pesawat yang hancur.. anis merayu pada semua rakyat Malaysia, pleaseee sangat2 jangan buat spekulasi macam2.. kita tak tahu apa-apa.. kasihan pada waris2 mangsa.. emosi mereka perlu dijaga.. anis tengok dekat FB,twitter dan lain2 media sosial, macam2 orang tulis.. jagalah penulisan kita..lagi2 bulan Ramadhan bulan yang barakah nie.. sedekahkan Al-fatihah untuk penumpang2 yang beragama islam.. doakan mereka.. itu lebih baik.. jaga perasaan ahli keluarga yang terlibat.. Marilah sama2 kita rakyat Malaysia mendoakan yang terbaik untuk negara kita.. Stop spreading rumours.. anis tak salahkan sesiapa pun..just my opinion..



p/s : anis dapat satu lagi berita sedih, kawan mak anis punye husband baru saje meninggal dunia tadi..selepas pembedahan buang ketumbuhan.. salam takziah untuk acik ruby dan keluarga.. semoga mereka tabah..

You Might Also Like

6 Pengulasan

  1. salam takziah dan al-fatihah, memang berita yang menyedihkan serta mengejutkan satu Malaysia...

    ReplyDelete
  2. takziah diucapkan buat husband kawan mak akak yer.. berita mh17 memang mengejutkan gila lah. dua agenda sekali. sudahlah ttg mh370 pun belum redaa lagi :(

    ReplyDelete
  3. Al-Fatihah untuk mangsa yang beragama Islam. semoga ditempatkan bersama mereka yang beriman disamping-Nya. sesungguhnya apa yang terjadi adalah percaturan Allah SWT kerana Dia jualah yang mengetahui segalanya. doakan Malaysia kekal aman dan terpelira sentiasa. condolences for the lost souls of the people on board #MH17.

    ReplyDelete
  4. salam jumaat dear..:)

    al-fatihah dan salam takziah buat semua keluarga dan kawan penumpang MH17..

    ReplyDelete
    Replies
    1. al-fatihah juga buat kawan mak anis punya husband..salam takziah buat kawan mak..

      Delete
  5. Salam Takziah dan Al Fatihah untuk semua yang terlibat ..Salam takziah utk kawan mak aniss jugak ya ..

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook