anizz sakura

Dont Be Afraid Of Losing Someone You Love

Sunday, November 26, 2017

Asslamualaikum.. lama tak menulis.. semua sihat ke tu? ade ke pembaca blog ni? hee.. alahaiii lamanyaa tak meluah rasa.. nak mula dari mana pun tak tahu.. kaku pulak tiba-tiba kan..

Pernah ditipu oleh seseorang yang kamu sayang?? tipulah kalau tak pernah kan? tak kira la ditipu kekasih hati ke? keluarga sendiri ke ? kawan baik ke kan.. sakit dia tu alahaiii susahnyaa nak move on kadang-kadang tu..

Anis pernah kena dan sedang melalui fasa-fasa pemulihan untuk move on..bukan senang nak move on kan.. parut dia tetap ada..janganlah ada yang berani nak cucuk-cuk parut tu takut nanti berdarah kembali..payahhh tu nak betulkan semula.. Allah sahaja mengerti perasaan sekarang ni.. diluar kita nampak steady je... dalam hati tak siapa tahu... allahu.. moga hati kita semua kuat untuk menempuh waktu-waktu sukar kita ini..aminnn... so korang semua, dan juga anis kena kuat! jangan mengalah..dan jangan nampak kita lemah okay! try cari something yang boleh menceriakan hari korang semua.. :)

quotes

You Might Also Like

17 Pengulasan

  1. fasa-fasa pemulihan tu akan mematangkan seseorang :)

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
  2. fasa2 pemulihan tu akan mematangkan seseorang :D

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
  3. apa pun yg terjadi, kita jadikan panduan hidup yg akan mematangkan kita dan bersedia untuk mengalaminya lagi..InsyaAllah

    ReplyDelete
  4. Selalu singgah blog anizz. yeah masih ada lagi pembaca ni... Saya ni memang jenis susah move on..

    tapi mau tak mau, life kena diteruskan.. mungkin ada hikmah dari ini kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh selalu singgah..sorrry xselalu singgah blog dedaun comel nihh..nanti anis singgah.. ye betul tu..setiap yang berlaku ada hikmahnya..

      Delete
  5. time will heal. inshaaAllah. Moga pengalaman dulu mematangkan kita

    ReplyDelete

  6. pengamalan merupakan 'bilik darjah' paling berkesan yg mampu mematangkan seseorang...

    ReplyDelete
  7. jengah pagi Rabu..semoga sihat selalu

    ReplyDelete
  8. Saya pernah ditipu oleh seorang lelaki dengan sangat teruk sampai satu tahap saya buat hubungan songsang. Langsung tak boleh move on sebab lelaki itu pernah ajak kawin siap dah beli cincin untuk merisik. Tapi perancangan Allah itu lebih hebat kan? Alhamdulillah sekarang saya jumpa lelaki yang jauh lebih baik dan sudi menjaga saya yang sakit ni :) hampir 5 tahun perkahwinan. Harap kekal hingga akhir hayat.

    Pengalaman mematangkan. Semoga kebahagiaan milik awak satu hari nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminnn..moga mahligai yang dibina kekal hingga syurga..aminnnnn :)

      Delete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook