Assalamualaikum...
selamat hari raya haji korang!! berhati2 di jalan raya... nanti update la cerita terbaru pasal raya haji oke.. semoga perjalanan balik kampung bagi yang balik kampung tu selamat... anis tak balik kampung pun.. *ade pulak orang tanye kan* hahaha.. oke... take care.. :)
| ehsan incik google |
Assalamualaikum..
cehh tajukk.. tak SEO langsung..hahah... bangun je pagi nie.. mak anis bukak radio yang ada dekat astro.. channel 863 THR Gegar.. ehhhh tetibe ade lagu raya bak ang... eksaited terus.. hari nie pulak ade macam2 keje..hihi.. syok la dengaq lagu raya.. huhu... mood raya datang kembali...hihi.. korang pun boleh jugak kalau nak dengar lagu raya.. banyak jugak la.. hihi.. sesaje je anis nak bagitahu kat sini.. nak buat announcement..kih3.. bagi yang ade kat opis sekarang, takde astro kat opis ke..boleh layan dekat laman web dieorang dekat SINI.. besttt... dekat negeri anis sambutan hari raya aidil adha sederhana.. tapi kawan anis cakap, dekat pantai timur dengan utara sambutan meriah... wahhh sape duduk dekat situ..mehhh lee cerita sat kat anis... seronok dengar korang cerita.. :) tetibe teringat ketupat palas... aduhhh sedapppnyeee....
![]() |
| sesaje letak gambar fahrin.. baru mood datang tengok muka hero nie..hahah... sila muntah sekarang...hahahha.... |



