anizz sakura

Lagu Without You By Aman AF2014

Tuesday, November 11, 2014

Assalamualaikum..

dah dengar lagu nie? menusuk kalbu betul la lirik dye.. ciptaan sepenuhnya oleh Awi Rafael.. bila dengar, berbuai buai perasaan.. video klip lagu nie pasal perempuan tapi anis rase lebih sesuai kalau ditujukan lagu nie pada parents kita.. bila dengar, silap2 boleh nangis taw.. huhuhu... sedih dengar lagu nie dengan terbayang wajah dan pengorbanan ibu bapa kita.. aduhaii... sayu pulak... jom layannn....





Indah, indahnya hatimu
Lembut namamu membuat aku
Tenang atas jalan terang

Mudah, mudahnya caramu
Membuka pintu hati aku
Kau bukakan semua nyata

Jaga..jangan pernah pergi
Tolong datang kembali
Ku kan tetap mencari
Untuk membalas baikmu
Untuk menjaga dirimu

Without you
Aku hilang keliru
Without you
Aku diam membisu
Siapalah diriku
Yang berdiri tanpamu

Hilang
Hilang dalam diri
Kotak hatimu dibela sepi
Malammu nantikan hariku

Jaga.. jangan pernah pergi
Tolong datang kembali
Ku kan tetap mencari
Untuk membalas baikmu
Untuk menjaga dirimu

Without you
Aku hilang keliru
Without you
Aku diam membisu
Siapalah diriku
Yang berdiri tanpamu





You Might Also Like

7 Pengulasan

  1. akak dengar lagu dia hari tu macam best jugak...

    ReplyDelete
  2. Sesuai buat parent. Best dengar lagu ni. Malam tu dia best.

    ReplyDelete
  3. sand art tu, mengingatkan cerita fated to love you.. cool~

    ReplyDelete
  4. Mamamyja Xminat akademi fantasia.. entah kenapa. Hehe.. owh tp nak try dengar lah sedap ke x. Hehe

    ReplyDelete
  5. bunda pun setuju..liriknyer sesuai dituju kepada parents..

    ReplyDelete
  6. Oh akak ingat lagu ni full in english,..

    ReplyDelete
  7. A'ah...baca tajuk ingatkan lagu omputih.

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook