anizz sakura

Senyum Pagi

Tuesday, November 04, 2014

Assalamualaikum..

selamat pagiiiii.... start hari awak awak semua dengan senyuman paling manis buat diri sendiri.. inshaAllah..semuanya akan berjalan lancar je.. :) hari nie plan nak masak lunch lauk sambal petai..harap2 tak bertukar lauk lain la nanti..hahha... nasib baik la dah pandai makan petai..kih3.. awak awak semua sarapan ape tadi? haa jangan lupa senyum.. senyum satu sedekah kan.. ^__^


You Might Also Like

10 Pengulasan

  1. mcm best je lauk petai tue.
    kalau bau something nnti kita senyum ajer.
    heheheh

    ReplyDelete
  2. aku tngah senyum nih., xnmpak kan., haa tu la.,

    ReplyDelete
  3. senyum penawar penyakit. bangun pagi tadi dah mula tersenyum

    ReplyDelete
  4. Senyumlah selagi mampu...
    Mulekan hari2 anis dengan senyuman yree

    ReplyDelete
  5. sambal petai?? mahu!!!! alhamdulillah harini even letih, rasa happy :)

    ReplyDelete
  6. arini akak makan nasi goreng! dengan ayam paprik... :D sedapnya sambal petai :D

    ReplyDelete
  7. Saya jarang senyum pada orang yang saya x kenal time kerja.
    Unless saya rasa perlu.
    Saya buat muka.neutral je.
    Ehh..camne pulak tu?
    Hehe..yang penting, saya x masam muka.

    ReplyDelete
  8. silalah senyum dalam apa jua keadaan skalipun..

    ReplyDelete
  9. kalau rjajin senyum petua awek muda :-)

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook