anizz sakura

Tertelan Ice Cube

Saturday, July 11, 2015

Assalamualaikum...

tak tahu la ni cerita kelakar ke cerita sedih..aduhaiii... bila cerita dekat orang, terbahak bahak orang tergelak... sendiri pulak rasa nak menangis campur terkejut..tapi kan, fikir fikir balik, nak tergelak jugak..hahah....




alkisahnya macam ni, semalam waktu berbuka.. tekak teringin nak ambik ice cube letak dekat air oren tu... letak la dalam 4 ketul... ice cube besar lebih kurang macam dalam gambar tu la.,. syok la dok tengok tv.. dalam tengah nak kunyah ice..tiba tiba......

daku tertelan ice cube,, mula mula dia tersekat dekat anak tekak hujung tu..ingat nak keluarkan la..sekaliiii... plurpppp!! tertelan... sakit betul tekak..macam ada benda tersekat je bila dah telan tu.. perit wooo tekak.. dah risau la.. kang tragedi pulak..dah la nak raya ni..

adoiiii sampai pagi ni rasa macam ada benda je dekat tekak ni.. hati risau jugak.. cerita dekat ayah, boleh ayah gelak..huwaaa..sentap taw... dah la risau ni... korang ade pengalaman macam ni tak? sampai sekarang macam ade benda je dekat anak tekak hujung ni..huwaaa.... rasa nak jolok jolok je anak tekak ni..grrrr...

You Might Also Like

9 Pengulasan

  1. Blh thn besar tu.. Bahaya tau klu tersekat tu.. Tpi dah telan tu, ok la.. Cuma maybe luka sikit kot..

    ReplyDelete
  2. hahahha..KG pun pernah alamai situasi ni masa bebudak dulu..time bulan puasa juga

    ReplyDelete
  3. Huiksss besar gak tu niss..mmg laa terasa tekak tu sbb benda besor tu langgar tekak hehe

    ReplyDelete
  4. dulu suka jugak gigit ais ni, tapi tiba2 stop dah. tapi still suka ice blended haha

    ReplyDelete
  5. emm. belum pernah lagi tersekat ais.. huhuhuhu.

    ReplyDelete
  6. alamak.. kalo yang kecik penah gak sngkot.. tapi besar cenggini dok penah gi..
    lepas tu tunggu cair ke Aniss ? hehehe..

    ReplyDelete
  7. lain kali hati2 ye anis..biar cair dalam gelas jgn cari dalam mulut hihih

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook