anizz sakura

Rahsia Mengekalkan Keayuan Dengan Jus Orlin Alludra

Monday, November 16, 2015

Assalamualaikum...

Maklumat Mengenai Alludra International

Alludra International diasaskan sebagai sebuah perniagaan kesihatan dan kecantikan dengan pelbagai rangkaian produk untuk wanita, lelaki dan kanak-kanak.

Produk yang dihasilkan oleh Alludra International adalah produk berkualiti dan selamat digunakan .

Produk-produk yang dikeluarkan telah mendapat pengiktirafan dari badan-badan berkaitan seperti KKM untuk memastikan keselamatan pengguna dan pelanggan kami.


Setiap manusia ingin kelihatan cantik, menawan dan bertenaga kan? macam tu juga anis.. untuk melengkapkan keinginan tersebut, anis telah mencuba sendiri produk dari Alludra International ni iaitu Jus Orlin.. terdapat banyak manfaat dia taw.. tidak semestinya wanita yang sudah berkahwin je boleh cuba, bujang macam anis ni pun patut cuba.. anis dulu sebelum mencuba produk jus orlin ni, rasa malas dan tidak bertenaga je.. cepat penat.. tapi lepas anis minum jus orlin, haa memang laju je buat keje.. tak terasa penatnya..


Khasiat Jus Orlin Dari Alludra International :


Tenaga Dalaman
Orlin membantu membina semula tenaga dalaman wanita agar sentiasa segar dan cergas sepanjang hari. Wanita bekerjaya semestinya menginginkan tenaga sepanjang hari di tempat kerja dan selepas pulang ke rumah. 

Meremajakan Kulit
membantu memberi kesegaran kepada kulit. Produk ini juga membantu mempercepatkan proses pemutihan kulit agar lebih bersinar dan berseri sepanjang hari.Kulit anda pasti kelihatan lebih anjal.

Menstabilkan Hormon
bila hormon stabil, pasti kita akan rasa segar sepanjang hari.

Menganjalkan Payudara
membantu MENAIKKAN, MENEGANGKAN dan MENGANJALKAN semula aset terpenting wanita iaitu payudara agar anda sentiasa lebih yakin dengan penampilan diri semasa diluar dan dirumah. 


Puan Arifah Pengasas Jus Orlin. :  017-6767 966

You Might Also Like

4 Pengulasan

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  2. good sharing !!


    www.azlindaalin.com

    ReplyDelete
  3. Terbaik. Perlu dicuba oleh semua wanita asia

    ReplyDelete
  4. ehehe.. belanja please =P
    nak jugak kekal ayu ceeewah ehehe..

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook