anizz sakura

Motivation : I Can Do This

Saturday, August 19, 2017

Assalamualaikum.. baru berkesempatan untuk singgah di blog dan membalas komen yang berkunjung ke blog bersawang anis ni.. bermacam masalah bukan bermakna tak boleh update blog kan? walaupun beberapa bulan sekali..hihihi... anis rinduu semua rakan rakan blogging.. semoga ukhwah kita terjalin baik sampai bila bila..

Setiap orang pasti ada satu masa dia ada perasaan give up.. tak kira la bab kerja ke, cinta ke, semuanya la yang berkaitan.. Allahu.. seriously, anis macam tu sekarang.. tapi bila nak 'down' je mesti ada rakan rakan yang menaikkan semula semangat anis.. keluarga banyak membantu.. terasa agak 'istimewa' bila ada yang sudi dengar masalah kita..



yee.. setiap masalah pasti akan ada penyelesaian.. anis je yang mungkin 'lembik' kot.. nasib baik laa ada geng AFB NETWORK, rakan rakan, keluarga anis yang tersayang.. kalau tak dah ke laut dalam dah..hahhaha... doakan anis terus kuat melawan masalah dan dugaan yang datang ye.. lovee blogging very much.. love all my friend too..

love quotes,diet motivation

You Might Also Like

8 Pengulasan

  1. I can do this 😂 hehe lama tak singgah sini

    ReplyDelete
  2. Sebab kita adalah manusia. Bukan robot. Jadi kita memang perlukan motivasi dan sokongan dari orang sekeliling. Sokongan dari Allah sudah tentu tapi kadang-kadang inispirasi dari kejayaan org lain juga blh jd motivasi kita

    ReplyDelete
  3. Don't worry anis. Everthing gonna be alright! Yeahh.. hehe...

    ReplyDelete
  4. Yes, betul, bangun tidur, mesti setkan mind kita, AKU yang TERBAIKKKKKK. kiki

    ReplyDelete
  5. Blogwalking here..motivasi menarik..semangat kita nak up kan blog kita..haha

    mistikalamfana.blogspot.my

    ReplyDelete
  6. Such a good reminder ! Short but very useful... terima kasih anizz

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook