anizz sakura

WORDLESS : Arnab Comel Dengan Jagungnye

Monday, July 14, 2014

Assalamualaikum semua!!! happy isnin... jangan moody2 oke.. kalau moody, apa kata, dengar lagu raya.. haa baru sempoi kan..hihihi... hari nie tak tau nak story ape..mungkin petang2 kot update cerita.. ada yang nak resepi tak? resepi untuk berbuka nanti... haa petang2 sikit la anis update..hihi.. tu pun kalau ada yang nak baca kann..hihihi...

anis suke tengok gambar arnab kat bawah nie.. cecomel je.. cecantik je... ^__^


You Might Also Like

11 Pengulasan

  1. Alahai comelnya arnab tu taw

    ReplyDelete
  2. Arnab pun mkn jgung gak ye, ingt mkn lobak je......;-)

    ReplyDelete
  3. comelnya ... main golek2 jagung ni bkn mkn ...

    ReplyDelete
  4. jagung tipu ke tu? comel nye rabbit

    ReplyDelete
  5. alahai, comeynye arnab ni..hehehe..ingt kat hamster kawan Cik Mimie dulu..*ada kena mengena ke?hee :)

    ReplyDelete
  6. haiiii baby nab2..omel angat awok nieee...nak curik jagung dieee..haha

    ReplyDelete
  7. alooo comel sungguh laaa.. kalau ada dekat, dah gomoi abis.. hihi

    ReplyDelete
  8. Teringin nak makan jagung tgk rabbit ni makan jagung...sedapnya dapat jagung rebus..

    ReplyDelete
  9. Alolololo comelnyerr arnab nie ..

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook