anizz sakura

Terstalker Dia Pulak

Thursday, August 27, 2015

Assalamualaikum..

Mana nak mula ni.. Hahha.. Lawak betul la.. Macam mana la anis tak tahu yang dia lama dah jadi friend di fb.. Aiyooo.. Dah terstalker pulak dia.. Ehh ehh ter tengok pulak gambar awek dia.. Owhhh dah ade awek rupenye dia.. Alahaii gatal lagii tangan ni.. Pi pulak tengok status status dia.. Owhhh dulu dia penah putus cinta.. Frust tertonggeng rupenye.. Hahha.. Aduhaii anis.. Rajin betul dok stalker dia tu.. Dah tau kan tak payah la dok scroll lagi.. Hahah.. Tapi bukan la sebab ada hati lagi.. Just nak tahu je.. Lagipun dia sedang bahagia.. Alhamdulillah.. Dia pun cinta monyet je dulu dulu.. Hahha.. Sabo je la wahai anis.. Tunggu putera kayangan masuk meminang la pulak.. Kah kah kah.. Sila muntah kaler purple.. Hihi.. 

You Might Also Like

14 Pengulasan

  1. Sekali sekala ter-stalk, takpe. hehehe

    ReplyDelete
  2. hehehehe..dah alang-alang stalker kan? Baca la habis-habis. Hehehhe

    ReplyDelete
  3. hamboi Aniz..kemain lagi ey.. hehehe

    ReplyDelete
  4. takpe. Doakan yang baik-baik saja untuk dia tue... hehe

    ReplyDelete
  5. Hehe... Sjaa nak tahu la tuh...

    ReplyDelete
  6. sabaq na hahahha. siapa tak pernah terstalk tipuw tau ahhahha

    3 Sebab Anak kuat Mengamuk

    ReplyDelete
  7. hihihih... stalk kadang2 best gak kan? bukan apa.. nak tau perkembangan je kan?

    jemput singgah kulit cantik? Bagaimana nak mula?

    ReplyDelete
  8. amboi..masih ambik berat ker tu aniz?

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook