anizz sakura

Resepi Bunda : Asam Pedas Ayam

Saturday, February 08, 2014

Assalamualaikum semua.. dan salam sejahtera.. :)
semalam birthday mak anis.. anis nie tak keja lagi..nak beli hadiah memang la tak dapat kan.. so terpikir nak buat ape eh untuk mak.. and akhirnyaaa*keluar mentol*.. ternampak blogger bunda update entry pasal asam pedas ayam..haa ape lagi.. sambil bace blog bunda, anis pergi dapur sekali tgk bahan2 yg ade.. resepi mudah jugak.. dan alhamdulillah mak suke !! tu yg penting..hihi.. setakat nie tu je hadiah yg dapat anis bagi utk mak anis.. lepas nie nk try macam2 lagi resepi best2.. :D


p/s : byk bahan takde.. ayam pun kurus2 je tak macam ayam bunda tu..hihi.. tapi puas hati..korang nk try pon boleh.. :) klik sini utk resepi.. :) thanx bunda ! :)

You Might Also Like

13 Pengulasan

  1. aduh...lapar pulak tgok Ayam Masak Asam Pedas

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom la cube sis.. kmfirm cik abg sis suke.. :D

      Delete
    2. hihi...idea yang menarik...insyaAllah akan di cuba... :)

      Delete
    3. cube jgn xcube..nt update dekat anis ye.. :)

      Delete
  2. mmg tak pernah masak asam pedas ayam sll buat ngan ikan je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. try la mama mia.. anis pon buat kali pertame.. selalu dgn ikan n dging je.. nk ilang hanyir ayam tu letak serai lebih sikit.. :)

      Delete
  3. tahniah anis...percubaan yang pertama selalunya serba kekurangan, takper cuba lagi...good try...kirim salam kat mak anis...

    terharu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx bunda.. yg penting mak suke..hihi.. :)

      Delete
  4. yummy !! sodaaappp.. thanks share

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook