anizz sakura

Terima Kasih Kawan Blogger :)

Saturday, February 22, 2014

Assalamualaikum..hyee..selamaaatt paagiii.. :D mari bace dgn buat senaman mulut ye kawang2.. :) haa terima kasih?? kat sape?? hihi.. anis nk terima kasih kat blogger Miss Aida sebab buatkan doodle comel lote tu.. anis saje nyakat miss..tak sangke dye sudi buatkan..hargai sgt2.. thanx a lot dear.. dan nak ucap terima kasih jugak kat Aideal Fitri sebab tunaikan request anis warne kereta bugatti tu..hihi.. :) seronok dapat kawan ngan semua kat sini.. dapat macam2 pengalaman.. dan semuanya baik2 belaka.. tak kedekot ilmu..tu yg best.. :)
haa meyh tgk lukisan2 dieorang nie meyh.. 



nie dari cik aida kite :) tau2 je anis suke purple..hihi..



nie pulak bugatti anis..hehe..perasan jap.. nie encik Aideal Fitri kalerkan warne nie
atas permintaan anis sendiri.. hee..


p/s : terharu sebenarnyee tgk persahabatn blogger nie.. akrab macam dh lame kenal..harap kite kekal besahabat.. :)  salam sabtu..


You Might Also Like

7 Pengulasan

  1. comel2 :) pernah try nak wat doodle p x menjadi..heee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. same la ngan anis sis..hehe.. give up dh..hee..

      Delete
  2. tak pandai buat pun sis...:(

    ReplyDelete
  3. Hahaha :D Nanti cuba lah belajar buat tuto ^^ Miss boleh ajarkan :D hihi. lagipun miss suka warna purple tu yang miss cari warna purple

    ReplyDelete
  4. comey je doddle tuu... mmg rakan blogger ni baik baik belaka.. ehe

    ReplyDelete
  5. memang benar..rakan2 blogger dapat mengeratkan silaturrahim sesama kita ,anapun sayang rakan2 blogger ana..was here

    ReplyDelete
  6. cantik and comelnyaa doodle tu. esp bugatti tu. nak jugak! salam perkenalan. hehe :D

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook