anizz sakura

CPUV RAYA : Mayfair Bodyline

Thursday, August 07, 2014

Assalamualaikum.. beberapa hari nie incik nuff diabaikan seketika.. sebab sibuk beraya.. baru tadi dapat tengok nuffnang.. tup tup dapat cpuv lagi.. ingatkan dah tak dapat.. yela.. mane tau incik nuff merajuk..hihi... alhamdulillah sangat incik nuff masih sayang anis...ehhh sayang blog anis...hahahha... haa kalau nampak iklan mayfair bodyline nie menari2 tu..klik2 la ye.. nnti anis klik2 korang punye pulak taw.. :) haa lagi satu.. sape2 yang dah klik iklan anis tu, anis nak mintak maaf taw sebab kadang-kadang anis lambat balas klik2 tu.. iklan kan keluar pukul 8 pagi kan.. dengan 12 tengahari.. kalau tak silap la.. so jangan marah atau kecik hati oke.. terima kasih sudi singgah blog anis.. :)


You Might Also Like

15 Pengulasan

  1. lama tak bw cne..tahniah anis..akak menabung sekali

    ReplyDelete
  2. tahniah :), singgah menabung sini..

    ReplyDelete
  3. Rezeki bulan Syawal. :) Masa Arol datang sini iklan Mayfair takde. So ganti klik dengan iklan Korea. :D

    Selamat Hari Raya, Anis! :)

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya sis..hehe mong pun da lama menyepi ni..baru nak aktif balik ni..hihihi tahniah anis!:)

    ReplyDelete
  5. Dapat CPUV?Alhamdulillah..tahniah..:)

    ReplyDelete
  6. Tapi, Nuff ni nampak macam tak menguntungkan.
    Ape pendapat u olzzz?

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook