anizz sakura

Koleksi Falah Abiyana Kini Di Zalora

Thursday, August 14, 2014

Assalamualaikum semua.. siapa yang dah pernah shopping di zalora sila angkat ibu jari?? hihi... mesti antara awak awak semua dah pernah pun shopping di zalora kan... zalora memang menawarkan harga yang berbaloi baloi untuk anda.. jangan risau, tengok macam mahal je kan barang2 dia.. tapi sebenarnya harga berpatutan uollss.. bagi muslimah muslimah yang nak cari outfit yang sesuai, jangan risau lagi..zalora ada mengeluarkan koleksi dari Falah Abiyana.. harga memang terbaikk.. :)






Jenama Falah Abiyana mungkin sahaja kedengaran agak asing buat sesetengah orang. Namun bagi sesiapa yang tidak tahu, sebenarnya jenama ini sudah semakin sebati dengan dunia fesyen di Malaysia. Sejak kemunculan trend fesyen Muslimah terkini  yang berkembang maju dan cukup pesat sekali, kita dapat lihat banyak jenama yang menawarkan koleksi pakaian Muslimah. Malah disebabkan faktor bahawa koleksi baju Muslimah mendapat permintaan yang cukup tinggi dalam pasaran jugalah antara sebab fenomena fesyen Muslimah di Malaysia. Hasilnya semakin banyak jenama yang kita dapat lihat dan suasana ini ibarat seperti cendawan tumbuh selepas hujan.
Falah Abiyana hadir memberikan peluang buat para wanita yang memakai hijab di luar sana dengan koleksi pakaian Muslimah mereka. Jenama ini begitu komited dalam memberikan yang terbaik buat para pelanggan mereka. Falah Abiyana menawarkan pelbagai koleksi baju Muslimah yang cukup menarik dan terdiri daripada yang bermutu tinggi sahaja. Bersama rekaan yang cukup indah buatannya, produk mereka juga boleh didapati dengan harga yang cukup berpatutan.

 





Falah Abiyana semakin menjadi kegemaran para pencinta fesyen Muslimah di Malaysia dek kerana koleksi baju terkini mereka yang mendapat sambutan yang cukup hebat itu. Oleh disebabkan produk mereka ditawarkan dalam harga yang cukup munasabah, pelanggan merasakan jenama ini adalah yang terbaik kerana menawarkan barangan yang bermutu tinggi bersama harga yang berpatutan.

Jika anda tidak percaya boleh sahaja layari website ZALORA Malaysia kerana di sana terdapat banyak koleksi terbaru daripada jenama ini. Anda pasti akan jatuh cinta dengan jenama Falah Abiyana!

You Might Also Like

11 Pengulasan

  1. assalamualaikum dear.. k.zara singgah exercise kat sni.. heee.. comel nya koleksi dari Zalora ni ! =D

    ReplyDelete
  2. wah... lawa-lawalah baju tu dear..

    ReplyDelete
  3. lya tak pernah lagi shopping d zalora..nnt lya cuba

    ReplyDelete
  4. selalu dengar orang cakap pasal zalora ni...mahal x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh tahan harganye kak.. berpatutan.. org kate harga mampu milik..hihi..

      Delete
  5. ooohh nnt akak balik msia, nak try lah.... :D

    ReplyDelete
  6. Aaaa, cantik gilaaa! Tapi, konfirm tak muat. haha

    ReplyDelete
  7. salam. hehehhe belum pernah shopping kat zalora ni..tapi lepas ni bole try rasanya..cantik koleksi dia

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook