anizz sakura

WORDLESS WEDNESDAY : BESTFRIEND !

Wednesday, August 06, 2014

Assalamualaikum semua.. salam rabu.. mood raya lagi ke?? hihi... haa bestfriend mesti macam nie kan?? susah sama susah kan.. sharing is caring walaupun macam tak nak bagi je pizza tu..tapi at last bahagikan dua juga..huhuhu.. lumrah hidup berkawan.. ada yg berkawan baik dengan adik beradik sendiri.. share ape2 same2.. ade yang tak dan sebaliknye.. :)


You Might Also Like

11 Pengulasan

  1. susah nak jumpa kawan macam tu.hehe

    ReplyDelete
  2. sahabat sejati belum tentu kita boleh jumpa..

    ReplyDelete
  3. assalammualaikum.. k.zara dtg beraya kat sni =D
    susah dpt bff mcm ni tp.. alhamdulilah.. k.zara miliki sahabta2 mcm ni d skeliling k.,zara.. alhamdulillah =')

    ReplyDelete
  4. kak ana singgah Rabu , klik2 old town kat sini..best friend gak kan..hehe

    ReplyDelete
  5. I wanna a best friend like that. Sweet.

    ReplyDelete
  6. rugilah bg mereka yg xda bff kan?
    saya ada bykkkkkkkk hihih

    ReplyDelete
  7. tanpa kawan, hidup terasa kosong jee.. ehehe. hargailah kawan kawan yang kita ada.. tadaaa

    ReplyDelete
  8. salam. sejak masuk kerja balik ni...mood raya pun takda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. p.s so far..sy tak jumpa lagi best friend perempuan yang betul+ boleh jadi kawan sejati..just kawan biasa+..
      ada la bff..tapi lelaki hukhuk sejujurnya sy lebih selesa berkawan dengan lelaki tak tau la kenapa huuuu

      Delete
  9. susah nak cari kawan sejati susah dan senang

    ReplyDelete
  10. Saya tak pandai nak ber bff.
    Saya suka rapat dengan sume orang.
    Dulu pernah ada sorang kawan ni keluar dengan saya bertiga kat shopping mall.
    Tak sangka dia marah kat saya sebab layan kawan sorang lagi lebih dari dia.
    Padahal saya xde niat pun.
    Huhu...

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook