anizz sakura

SEARCH KEYWORD 2 : Jiwang Pulak....

Sunday, October 12, 2014

Assalamualaikum..

udah kenapa le keyword kat blog cenggini.. ade org cari jodoh ke kat sini....?? hahahha... layankan aje la.. mungkin entry KINI DIA MILIK ORANG kot...hihi... nie ayat deep ape pulak??hahah.. banyak sangat agaknya anis jiwang2 dalam blog nie.. sebab sesi luahkan perasan hai tu kot..hihi... lagi satu "punya suami cepat marah" ?? aiyakk.. anis tak ingat entry yang mane..hahahah.... buat anis tersenyum je hari nie tengok keyword nie..hahah... ^__^



You Might Also Like

18 Pengulasan

  1. Replies
    1. hahah... ade ke kat sini.. aminn... ^__^

      Delete
  2. hahaha..melekat juga kan anis

    ReplyDelete
  3. Anizz, tu ada cari rumah mini cantik dalam entri mana tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah la dr syikin..anis pon tercari2 jugak nie..huhu

      Delete
  4. Ramai yang cari berkaitan Aidiladha jugak, kan?

    ReplyDelete
  5. nak cari jdoh la tu..
    mane tau anis pon dpt jodoh nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha... amin.. *cehh gatal plak* huhu

      Delete
  6. wahhh dah nak jumpa jodoh ke ? jangan lupa jemput yer

    ReplyDelete
  7. haa. baru satu entry tu anis.. dah jiwang cenggitu.. hahaha

    ReplyDelete
  8. bhahahaha gitu sekali keywords yang ada. akak belum lagi dapat keywords pelik pelik.. majoriti kalau ada pun pasal makanan aje yang banyak pun..

    ReplyDelete
  9. ayat deep pun ada orang cari.haha

    ReplyDelete
  10. kadang2 memang pelik2 carian yang sangkut kat blog kita ni kan.. tak pasal2 blog anizz jadi blog cari jodoh hehe

    ReplyDelete
  11. Heheheehe kuat sangat mencurah rasa kot Aniss

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah banyak jugak carian tu ..All the best Aniss

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook