anizz sakura

Lelaki Itu Muncul Lagi Dalam Mimpiku..

Wednesday, November 12, 2014

Assalamualaikum..

selamat pagi semua.. pagi2 nie tak nak wordless boleh? huhu.. nie nak share cerita nie.. tak tau la kalau mengarut ke ape..hurmm... sebelum sebelum nie anis pernah share dekat entry
 jemput bace oke.. baru tahu cerita ape yang anis cube sampaikan nie..

ishhh tak tau nak mula dari mane.. tapi setiap kali mimpi, setiap kali tu tersedar dalam pukul 4-5 pagi.. malam tadi mimpi lagi.. anis tak kenal si dia tapi rase macam dekat sangat.. lepas tu boleh pulak anis tau dia senyum dekat anis padahal muka si dia tu anis tak cam langsung.. tak tau muka dia ade ke tak..hahah... siapa la si dia tu.. tak tunjuk2 diri lagi.. bila dia datang dalam mimpi tu... rase malu2 je lepas tu rase selamat je.. macam si dia tu hero sado kita la..hahah... kadang2 rase merepek je pulak dah.. tapi kann... anis pernah doa minta jodoh yang baik2.. doa tu biase la kan bagi yang bujang macam anis nie..huhu... tak pernah lagi buat istikharah.. sejak tahun lepas, anis doa macam tu, asyik dapat mimpi lebih kurang same.. aduhaii siapakah si dia itu?? kalau si dia tu bace la coretan anis nie.. tunjukkan diri awak oke..hahahha.. *perasan* ngeh3... nak kate Fahrin Ahmad, tak jugak...huhuhu... menjadi tanda tanya betul sekarang nie.. tapi kan, setiap kali teringat mimpi tu, rase nak senyum je..hihi... ade orang kate, kalau dapat mimpi macam nie? tak boleh cerita dekat orang.. betul ke? huhu.. 

sumber ehsan incik google

You Might Also Like

19 Pengulasan

  1. hehe dulu2 klo dpt mimpi mcm ni mesti hati berbunga2 je pastu mula la nk berangan..ekeke

    ReplyDelete
  2. Siapakah gerangan yg misteri tu ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. masih menjadi rahsia sehingga saat ini.. cewahh..huhu

      Delete
  3. salam singgah sini... moga ceria selalu....

    ReplyDelete
  4. ada tiga tanda kalau mimpi itu betul berlaku atau satu alamat kepada kita: pertama kita tersedar sepertiga malam... waktu saudari tersadar tu sesuai lah tu, kedua saudari tiada dalam hadas besar (kalau ada wuduk lagi bagus) dan ketiga mesti ingat mimpi tersebut dengan jelas... jadi kalau samar2 atau ada hadas atau mimpi siang2... tu mainan tidur semata2... cuba check semula tanda2 tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh terima kasih ye penerangan nie.. :)

      Delete
    2. wahhh bagus penerangan dari najib ariyan ni...baru tahu....

      Delete
  5. siapakah gerangannyer. Semoga anis berjumpa dengan jejaka yang anis doakan yer.

    ReplyDelete
  6. Hihi. Dh hbs bljr boleh tawen pas da dpt teje :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. titew keje pun tak lagi nie..huhuhu... :P

      Delete
  7. Salam ziarah..

    Lama tak berkunjung di blog ceria ni

    ReplyDelete
  8. Anizz, mak kak ana kata orang yang kita ingat tu, diapun ingat kat kita, mungkin diapun sedang alami debaran yang sama, kalau Fahrin amacam?? huhu..

    ReplyDelete
  9. jodoh lewwtew.. mne thu mlm ni mimpi lg.. hehe

    ReplyDelete
  10. semoga mimpi anis jadi kenyataan..so sweet..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul, semoga2 dipertemukan... tpi jangan kawen lagi kalau dah jumpe, tunggu akak balik, akak nak makan nasi minyak... ain pon jangan kawen lagi tau...heheheheh :D tunggu...!

      Delete
  11. x lama lagi ada perkhabaran berita gumbira nih

    ReplyDelete
  12. Sweetnya. Semoga menjadi kenyataan.

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook