anizz sakura

Slot Samarinda TV3 - Zahira

Friday, November 21, 2014

Assalamualaikum..

drama 7 suami dah melabuhkan tirainya rabu lepas..cerita nie asal ditayangkan di TV9 dan ulangan di TV3.. memang anis katakan drama the best untuk tahun 2014.. bukan tengok kosong je.. banyak pengajaran yang kita boleh dapat.. anis memang ingat drama nie sampai sekarang.. mendalam betul..hahah.. sekarang nie, penggantinya cerita zahira pulak.. tengok episod pertama semalam 20/11/2014 memang nampak best.. suka jugak hero dan heroin drama nie..hihi... tak sabar nak tunggu episod seterusnya.. jom baca sinopsis drama nie mengenai ape.. ^__^



Mengisahkan Zahira, seorang gadis yang melalui kehidupan yang sukar. Pelbagai cabaran dan dugaan terpaksa ditempuhinya. Dari segi percintaan Zahira tidak pernah mengecap bahagia. Cintanya sentiasa putus di tengah jalan.

Walaupun hatinya dirobek setelah gagal dalam percintaan, namun Zahira cekalkan hati untuk meneruskan hidup. Zahira tekad ingin membantu ibu angkatnya untuk melunaskan hutang. Mereka sekeluarga hidup dalam serba kekurangan dan kerana itu ibu angkatnya sering meminjam wang.

Zahira juga terpaksa mengorbankan cita-citanya untuk mendapatkan segulung ijazah. Pelbagai kerja yang dilakukan Zahira untuk melunaskan hutang ibu angkatnya. Dalam pada itu dia bertemu dengan seorang jejaka bernama Iqbal. Adakah ada bibit-bibit cinta di antara mereka?

You Might Also Like

15 Pengulasan

  1. of course akak akan tengok... sebab hero tu hero tu...ha ha ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak farah.. hero tu.. siap berjanggut lagi..aww..hikhik..

      Delete
  2. Garangnya Syed Iqbal semalam kan Anizz, tak bestlah garang-garang, kak ana suka yg senyum2 macam papa Ehsan tu hehe..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe kak ana... garang sgt.. terkejut2 tengoknye semalam..huhu..

      Delete
  3. adi putra berlakon msti besh kan

    ReplyDelete
  4. mamamyja suka citer nih sebab ada adi putra. hehehe

    ReplyDelete
  5. Nak tgk cter ni sbb ada hero yg segan tu

    ReplyDelete
  6. Aniss ..hehehe suka tgk Zara Ziya berlakon..wah berganding pulak ngan Adi Putra ..Mak aii mantapp

    ReplyDelete
  7. episod pertama pun dah nampak menarik... pelakon pun best2... :)

    ReplyDelete
  8. adi putra makin hari makin hensem bebeno .___.

    ReplyDelete
  9. jarang tengok drama-drama ni. hehehe.

    ReplyDelete
  10. memang sah la akak tak tengok..
    tv brabok dah tak bukak hahaha

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook