anizz sakura

Ketahui Keperibadian Anda Melalui Panjang Jari Tangan

Sunday, September 27, 2015

Assalamualaikum...

anis jumpa satu info ni.. tergerak hati nak share.. boleh la dijadikan panduan kan... just suka suka.. kalau anis, anis yang C. korang pulak? info yang anis dapat dari FB..copy paste from FB..


Ketahui Keperibadian Anda Melalui Panjang Jari Tangan


Jenis A

Orang dengan jari manis lebih panjang daripada jari telunjuk diketahui memiliki peribadi yang baik secara penampilan. Mereka sangat menarik, punya ketegasan, agresif, serta pengambil keputusan yang baik meskipun berhadapan dengan risiko besar.
Kebanyakan dari orang ini memiliki profesi sebagai tentara atau insinyur. Para ilmuwan telah menemukan bahwa orang dengan jari manis lebih panjang memperoleh lebih banyak hal daripada mereka yang memiliki jari manis lebih pendek.



Jenis B
Orang yang memiliki jari manis lebih pendek dari jari telunjuk diketahui punya sifat sombong dan tingkat kepercayaan diri yang tinggi. Mereka cenderung tidak suka diganggu saat memiliki waktu luang dan lebih memilih menikmati kesendirian.



Jenis C
Karakteristik si pemilik jari manis dan telunjuk yang sejajar ini masuk dalam kategori seseorang yang setia dalam suatu hubungan, penuh perhatian, dan lembut terhadap pasangan. Orang dengan tipe ini juga mudah menyesuaikan diri dan gampang bergaul.


** apa apa pun, kita sendiri tahu kelebihan dan kekurangan diri kita.. jadi, motivasikan diri sendiri tu amat penting... jangan mudah down okay.. pesanan untuk diri anis juga...^__^


You Might Also Like

4 Pengulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook