anizz sakura

Mata Pedih sebab Jerebu

Wednesday, September 02, 2015

Assalamualaikum...

hari ni langsung tak dapat nak berlama lama depan laptop..mata pedih yang amat..siap berair lagi.. macam tengah potong bawang je.. pedih... tengok cuaca hari ni pun.. nak kata mendung, bahang je terasa.. lepas tu langit kaler macam oren oren.. jerebu agaknya.. aduhai... baru sidai baju kejap dah rasa sakit tekak.. perit tu.. perghhh..rasa nak dirodok rodok je tekak ni dengan penggaru belakang tu.. tak tahan woo... niat nak blogwalking hari ni terbatal serta merta bila kena ni..adehh.. maaf semua.. esok inshaAllah akan kembali bersiaran.. terima kasih yang sudi tinggalkan jejak dan sudi singgah blog anis ni.. jasamu sentiasa dikenang.. sayang semuaaa ^__^


You Might Also Like

4 Pengulasan

  1. Jaga kesihatan, minum air kosong banyak2.. jerebu sekarang ni... Get well soon

    ReplyDelete
  2. Kat cna musim jerebu ke anis, bykkn minum air msk ya

    ReplyDelete
  3. jaga kesihatan. jerebu dari Indonesia datang menjengah Malaysia!!

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook