anizz sakura

Breanna Youn Si Gadis Cilik

Thursday, November 27, 2014

Assalamualaikum..

kecomelan budak kecil ni buatkan kita jatuh cinta dan sayang.. cewahh.. seorang budak kacukan Korea dan Filipina.. keletah dia memang akan buat korang semua senyum je.. dulu anis pon tak tahu budak kecil comel ni sape.. lepas tu dengar khabar angin kata dia masuk islam.. ingatkan hanya khabar angin je rupa-rupanya betul.. satu keluarga dah masuk islam.. Alhamdulillah.. jadi saudara kita dah.. Breanna atau nama islamnya ameera mempunyai seorang abang bernama Braxton dan kini nama islamnya ismail .. sesiapa yang ada instagram, boleh follow official breanna youn.. pasti hidup anda lebih ceria tengok keletahnya..



Petikan dari Utusan


Breanna sekeluarga diberi tempat tinggal percuma se­umur hidup di hotel lima bintang sejak Mei lalu dan menaiki limusin untuk bersiar-siar di UAE.

Menurut Jocelyn (ibu Breanna), yang kini menganut agama Islam sejak berpindah ke UAE, dia tidak tahu kenapa ramai orang menyukai Breanna kerana anaknya tidak mempunyai sebarang bakat istimewa seperti menari dan hanya pandai berlakon dan bergaya.

“Breanna cuma suka tersenyum dan mungkin ada sesuatu dalam dirinya yang membuatkan orang lain suka padanya dan apabila berada di hadapan kamera, dia akan bergaya secara spontan.
“Di Korea, Breanna mendapat perhatian kerana rupanya yang comel, tetapi di sini, mereka mahu bergambar bersamanya kerana mengenali anak saya melalui Instagram,” kata Jocelyn kepada portal berita Mail Online.

Kini Breanne boleh bertutur dalam empat bahasa iaitu Inggeris, Korea, Tatalog dan Arab.
Dia turut mempunyai beribu-ribu pengikut di Malaysia, Singapura, Indonesia dan Arab Saudi.

- See more at: http://www.utusan.com.my/berita/luar-negara/puteri-cilik-instagram-hidup-mewah-1.26783#sthash.B433aYnL.dpuf

You Might Also Like

10 Pengulasan

  1. follow insta dia jugak.... omey angat ~

    ReplyDelete
  2. tak kenal, tapi Alhamdulillah dah revert to Islam.

    ReplyDelete
  3. comel.. alhamdulillah keluarganya dah masuk Islam :) hopefully menjadi anak yang solehah :)

    ReplyDelete
  4. gulp ramainya pengikut. baru kecil lagi..
    memang comel

    ReplyDelete
  5. owh ada instagram boleh follow nanti

    ReplyDelete
  6. rezeki mrk...dpt ank2 comel...pastu tmpt tggl free pulak tu..

    ReplyDelete
  7. aiekkkk comelnyaaaa! bibir pinky je.. alololo.. memang tersenyum ceria.. hikhik

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook