anizz sakura

Cerita Pagi Sabtu

Saturday, March 01, 2014

Assalamualaikum semua.. selamat pagii... :D haa dh breakfast ke?? hari nie pagi2 lagi dh cuci mate tengok gelagat kucen jiran nie.. mcm2 perangai plak.. haishh.. anis nie suke tengok kucen tapi klau nk pegang...harap maaf.. geliii..hihi.. tengok dari jauh je la.. suke tengok gelagat kucen2 nie.., nakal sgtt..ade je idea nk kacau2.. boleh tau plak anis nie takot kat dye, boleh plak dye lagi mai dekat ngan anis..adehhh.. lemah semangat eden..huhu.. senyum sorg2 dibuatnye..hehe.. sape suke kucen?? kite geng.. tapi anis suke dari jauh je la..nk pegang geli n takott..huhu..jom tengok gelagat si hitam n si kontot..huhu..



nama yg tuan dye bg anis tak tahu tapi family anis panggil dye si hitam.. dye nie suke tdo kat krusi buruk nie.. memg tak nak buang krusi nie..hihi.. klau ade kucen lain duk tido kat krusi nie, fuhh.. mengamuk uolls.. garang taw hitam nie.. nampak je manje..


nie kucen baru..name dye si kontot sebab ekor dye ciput je..huhu.. haa tgk dye tgh selfie depan kamera..main chak ! chak ! ngan anis..hihi..


dye nie suke panjat pokok nie.. nk tgkp burung.. tapi dh naik atas cmnie, mule la bising tak dapat turun..hahah.. nakal sgt dye nie.. suke dtg kat anis.. anis ape lagi jerit2 la..huhu..

p/s : kucen nie kan haiwan kesayangan nabi..nakal kucen nie skali pon..mendengar kate.. tringat kat kucen name HERO tu.. walaupon HERO dh tak de kat dunia lagi tp mesti org yg potong kaki kucen tu akan rase bersalah seumur hidup dye.. walaupon takot ngan kucen, janganlah benci kucen oke.. :)

**adehh busy la minggu nie.. inshaALLAH nt anis reply satu2 komen korg n blogwalking blog korang k.. sorry.. ^_^


You Might Also Like

10 Pengulasan

  1. selamat berhujung minggu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx.. selamat brhujung minggu juge.. :)

      Delete
  2. suka tengok gelagat kucing..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe..rase mcm hilang tension.. tp klau buat nakal sgt,, lg geram2 tgk kucen tu..hahah..

      Delete
  3. same goes to me. suka tapi takut. lahaaaai TT__TT

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeay !! ade geng.. give me pai..hihi.. :D

      Delete
  4. Sama la geli nak pgg kucing tp xbenci ye........;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh..kan kan.. ade geng lagi.. :)

      Delete
  5. saya suke kucing..lebih2 lagi kalo kucing tu bulu lebat.rasa cam nak buat bantal je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh.. nk buat bntal taw..hee.. ^__^

      Delete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook