anizz sakura

Contest Gambar #Candid By Sharina

Tuesday, March 11, 2014



>>Contest Gambar Candid<<
Suka snap gambar? mari hantar gambar candid korang di Contest Gambar Candid dan ceritakan kenangan anda di dalam gambar..banyak hadiah menanti anda
Gambar Candid Saya :
Ceritanya bermula........
Contoh sahaja : Tengah saya khusyuk tengok hp, tiba2 ada orang snap, tak perasan langsung, boleh pula tersenggih, macam tau2 ja dia snap..haha..luv this picture !!
Penaja Rasmi
Opzzpinky | Se-Shop | Amy Syeera | Raja Farah | Hazrina | Khalil | Mieya | Mama Darwish | Ieya | Liyliz | Paly | Nadia | Hawa | Fadzlun | Saliza | Nazirah


Nie Gambar Candid Saya :


Ceritanya bermula... 
Lokasi candid di rumah nenek saya dan mase raye tahun 2012...sebenarnye saya yg berbaju kurung hijau tu tgh termenung sebab pikir nk g beraya kat mane lg.. perut pun dh knyang melantak lontong nenek saya..hihi.. kakak sedare yg tangkap gambar nie memang tersangat la sukenye tgkp gmbr2 candid sy sebab expression muke saya klaka.. err klaka ke?? haha..yg model lg sorg tu interframe je tu..hee~~.. dlm byk2 gambar candid nie, suke gambar yg nie sebab nampak sangat muke blur, muke kekenyangan n pling pnting muke putih..hahah.. no edit okeh! ^__^

You Might Also Like

3 Pengulasan

SUBSCRIBE

Like us on Facebook