anizz sakura

31 Soalan Uji Umur Mental kita...

Friday, May 02, 2014

Assalamualaikum... semuaaa... salam pagi jumaat.. selamat hari buruh ye semalam.. hihi.. oke laa harap2 semua senyum2 sokmo ye..tak mahu la tensen2.. :) apa kata kita relax kan otak dengan 31 soalan uji tahap umur mental kita... korang semua pergi dekat SINI... dan korang akan jawab soalan yang diberikan dengan jujur dan ikhlas.. dah klik dekat SINI tu.. akan keluar la gambar kat bawah nie..



haa korang jangan lupa pilih bahasa taw.. nanti tak pasal2 keluar pulak bahasa perancis.. berbelit2 urat mata korang nanti..heheheh.. permainan uji menguji nie asal dari JEPUN.. sebab kadang2 kita nie muda lagi tapi mental kita tu dah lebih dari usia..maksudnye anda adalah seorang yg matang.. not TUA oke.. dannnn resulttt yg anis dapat..huhuhuhu...malunyee nak tunjukk..hee


see... matang tak dari usia?? anis baru nak jejak 22 tahun... tapii mental anis dah 31 tahun.. uishhh matangnyee..hahahah.... beza 9 tahun... heheh... korang boleh la cuba..nanti share la result dengan anis k.. nak tahu jugak kan..hihi... selamat menguji mental.. :)

You Might Also Like

11 Pengulasan

  1. Matang ek? Bukan tua? Heheee....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah..mungkin jugak kategori tua..hahahah... :P

      Delete
  2. akak dah buat... 24 young heart...wah giteww berhati muda... hik hik hik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh.. mude remaja lg..hik3.. bgus2.. :)

      Delete
  3. somehow, i thought u older than me... hahaha...

    ReplyDelete
  4. dah try... dapat 20 tahun~~~

    hahaha tua 2 tahun daripada umur sebenar XD

    ReplyDelete
  5. SAYA 35 TAHUN LIKE SERIOUSLY HAHA

    ReplyDelete
  6. dah try..tua 4 tahun dari umur sebenar... hmmm...makin tua la alamatnya huhuhu... Anizz ni dah matured sangat.. i wonder what you have in mind hahahahaha

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook