anizz sakura

Blogger Dr. Fatin Liyana Asri Bertunang

Monday, December 22, 2014

Assalamualaikum..

holllaaaa... pepagi macam nie kalau ada masa terluang memang anis suka blogwalking..hihi.. lepas tu menjejakkan kaki ke blog mek Cah pemilik blog hazanis.blogspot.com nie.. terkejut seketika dengan entry beliau.. yang mengatakan Dr. Fatin Liyana dah bertunang.. korang mesti kenal kan dengan blogger cantik dan bijak nie.. anis memang ikuti FL lame dah..huhu.. suka baca blog beliau yang suka travel, tips kecantikan..celoteh2 kak FL.. aduhh pokoknya memang besttt..hihi.. FL antara blogger favourite anis taw..

Baru-baru nie FL baru bertunang.. dengan Dr Anwar Fazal.. memang sama cantik sama padan taw.. hensem pon hensem orangnye... mereka berdua ada terlibat dalam penghasilan buku "DIAGNOSIS" tu.. yang dah nak masuk DIAGNOSIS 2 dah.. 

dua-dua doktor tu.. sukanyaaa... semoga hubungan mereka berdua kekal hingga syurga.. tak sabar nak tunggu mereka mendirikan masjid.. tahniah kak FL dan Dr Anwar Fazal !!! 

sumber gambar : honeykoyuki.blogspot.com

sumber gambar oleh incik google


You Might Also Like

10 Pengulasan

  1. wahhhh ipar Maria elena ni bakal mkn nasi myk rupanya...

    ReplyDelete
  2. Oh dah berrtunang blogger tu.. tahniah... :D btw salam kenal juga ...

    ReplyDelete
  3. Tahniahlah untuk kedua-duanya.

    ReplyDelete
  4. Dr + Dr = harap anak mereka sihat selalu :) (mesti rumah dorang mcm spital)

    tahniah kepada pasangan

    ReplyDelete
  5. Tahnia kepada bloger fatin liyana dan tunang. tq to anis 4 info...

    ReplyDelete
  6. Tumpang gembira.
    Siapa jejaka bertuah tu agaknya?

    ReplyDelete
  7. blogger anizz annisa bila pulak agaknye eh..ehehe

    ReplyDelete
  8. amboi.. ni mesti fan fatin liyana ni.. sampai siap entry khas hahaha..

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook