anizz sakura

Pelakon Kacak Kemalangan??

Saturday, December 13, 2014

Assalamualaikum..


hollaaa... aduhh anis yang baru tau nie..hahha... orang lain dah lame tau dah.. alahai.. kesian pelakon tu.. nasib baik takde kecederaan ape2 taw.. sesape yang pernah tengok LOVE YOU MR. ARROGANT mesti kenal pelakon yang dikategori sebagai kacak dan sasa.. namenye Syarul Ridzwan . bukan Azlee yang watak hero tu tapi watak lelaki mental tu..hihi... kalau tengok pada kereta memang teruk siap berpusing2 dan langgar divider.. tapi dia takde alami kecederaan pun.. Alhamdulillah.. jalan licin kot mase tu.. Wallahualam.. 


dan awak awak semua.. sahabat yang disayangi sekalian, berhati-hati di jalan raya oke.. gerun dengar kalau ade orang excident nie.. jadi fobia pun ade.. huhuhu... happy blogging semua !!! ^_^



You Might Also Like

9 Pengulasan

  1. fuhh..nasib baik xjadi apa-apa. nampak teruk juga tu

    ReplyDelete
  2. tak tau berita ni.. tak kenal dia jugak sebab tak tengok cerita tu.. hehe... tapi, dia kacak! nasib baik tak dak apa2..

    ReplyDelete
  3. Baru taw, jrg tgk crita artis hihi

    ReplyDelete
  4. Mujur takde kecederaan kan Aniss..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, nasib baik tak apa-apa. Sekarang memang kena extra cautious bila di atas jalan. Cuaca tak menentu. Perangai orang pun tak menentu :)

    ReplyDelete
  6. innalillahi wainnalillahi rojiun. yang penting dia selamat

    ReplyDelete
  7. wahh akk baru kenal dia ni, sebab akk xtengok tv...heheheheh kesian nay org hensem accident...kalau org tua2 mesti cakap camnie, "accident? abeslah calar muka cucu opah comel2...." hehehhehe :D

    ReplyDelete
  8. Astaghfirullah.. Scary.
    Alhamdulillah takde apa-apa injury.

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook