anizz sakura

WORDLESS WEDNESDAY : KUIZ HARI BUMI 2015 by GOOGLE

Wednesday, April 22, 2015

Assalamualaikum..

selamat pagiiii...diharapkan supaya semua yang membaca entry ni ceria-ceria selalu ye.. anis pagi-pagi lagi dah buat kuiz google..hahah..dan jawapan sangatttt...errr tengok la sendiri..hahah...

KUIZ HARI BUMI 2015


terdapat 6 soalan...jom kita cuba... :)

google image, hari bumi,

google image, hari bumi, kuiz

google image, hari bumi, kuiz

ade ke patut jawapan dia macam ni??grrr.. kambing pun tak berapa makan taw..hahah... dah la geli biawak komodo ni..ehhh naga komodo..hahah

make my day la kuiz ni.. :P



You Might Also Like

19 Pengulasan

  1. Ok tu....hehehe..pagi2 dah ada aktiviti

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. haha..ayoyoyo... mbekkk je la kjenye..haha

      Delete
  3. ada dgr td kat radio sinar..siap jemput maya karin lg

    ReplyDelete
  4. dasat soalan pasal biawak komodo.. haha

    ReplyDelete
  5. google pun bertukar wajah rini :D

    ReplyDelete
  6. nak main juga la kuiz ni..hehe macam lawak jer jawapan dia kasi..hehe

    ReplyDelete
  7. hari jumaat saya ada camping kat sekolah..hehe

    ReplyDelete
  8. saya jd en sutung...menciiiiiiiii

    ReplyDelete
  9. hahahahhaaa... naga komodo...!!
    hahahahhaaa... naga komodo...!!
    hahahahhaaa... naga komodo...!!

    bukan gelakkan Anizz... gelakkan nama naga tu.. kemain "cute" namanya... :p

    ReplyDelete
  10. huwaaa anis makan kambing...mbeekkk

    ReplyDelete
  11. hahahaaa gedabak besar naga komodo

    ReplyDelete
  12. kupayaan utk menelan seekor kambing? kah kah kah

    ReplyDelete
  13. wah..komodo!

    saya dapat mantis apa entah. lupa, hahaha

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook