anizz sakura

GIVEAWAY : NOVEL KESAYANGANS

Tuesday, October 13, 2015

Assalamualaikum...

wahh wahh giveaway novel.. nak join nak join..heee..


klik banner untuk join

TAMAT 16 OKTOBER 2015

saya inginkan novel kesayangans kerana anis memang giler novel..suka kumpul dan baca novel.. suka belek novel..mengadap novel satu hari pun takpe.. walaupun tak banyak stok novel dekat rumah, selalunya anis akan pinjam di perpustakaan atau pinjam dengan kawan.. bila dah baca, kalau novel sendiri, anis akan letak dekat kotak khas dan tiap dua minggu anis akan bersihkan buku tu walaupun tak kotor..hahha fanatik jugak dengan novel ni.. novel yang paling suka opkos la novel cinta..hahah... zaman sekolah siap berangan lagi nak ada novel banyak.. 

jom join.. support kawan kawan blogger ^__^

You Might Also Like

4 Pengulasan

  1. semoga berjaya anizz...saya tak berapa minat novel tetapi sedang belajar membaca banyak buku

    ReplyDelete
  2. Singgah bw peserta dan follow mne yg tak difollow lagi

    http://akukaudansesuatu.blogspot.my/2015/10/giveaway-novel-kesayangans.html

    ReplyDelete
  3. dtg dri GA yg sma http://impianacikyaanie.blogspot.my/2015/09/giveaway-novel-kesayangans.html

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook