anizz sakura

Asam Pedas Untuk Dia Episod Akhir

Saturday, March 28, 2015

Asam Pedas Untuk Dia Episod


Assalamualaikum..

sesiapa yang mengikuti perkembangan cerita ni tentu sudah tahu minggu ni adalah minggu akhir cerita ni kan.. anis memang follow cerita ni...sebab ehemm,.. heronye la..hihi... hensem angat..hahah... *oke gatal sangat ni* hahah... dengan anak dia si icha yang comelllll sangat2..huhu.. 

Minggu ni dah episod akhir..tak saaaaabar nak tahu apa kesudahan dia.. kesian ainin..adakah puan hajah dan haji marzuki akan terima ainin sebagai menantu?? haa sape2 yang dah baca novel tu mesti la dah tahu dah kan ending dia... selalunye happy ending ye dakkk...hihi...okee jom la layan gambar Ziyad dan Ainin ni..hihi....

para pelakon asam pedas untuk dia





You Might Also Like

14 Pengulasan

  1. Best tu endingnya, lya da baca novelnya hihi..x sbr nak tgk dramanya mlm ni plak

    ReplyDelete
  2. Best tu endingnya, lya da baca novelnya hihi..x sbr nak tgk dramanya mlm ni plak

    ReplyDelete
  3. xsaspen dah..tapi layan for fun..;)

    ReplyDelete
  4. comelnye bdk kecik tu!
    xtgok pon drama ni.. jd xtau la camni jln citenye.. huhu

    ReplyDelete
  5. tadi tengok sambil tertidur... sedar-sedar tidur macam tu.... ngantuk sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. tudiaa punya kusyuk ahaha.. smpai tertidur..

      Delete
  6. hahaha.. akak dedua tak follow..
    tapi sebut asam pedas.. sedapnye..

    ReplyDelete
  7. Best sebab kak lya suka Shukri berlakon hehehehe ...........

    ReplyDelete
  8. suka hero yang berlakon dalam cite nie... hehe

    ReplyDelete
  9. sweet sgt ke diorang ni? huhu

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook