anizz sakura

Senyum Pagi Seindah Suria

Monday, March 02, 2015

                  Assalamualaikum..
Alhamdulillah.. Masih diberi peluang untuk. Melihat muka bumi ini.. Jangan lupa ucapkan Alhamdulillah.. Hari ni hari isnin kan.. So, jangan la monday blues ye.. Smile smile untuk diri sendiri.. Terapi minda tu taw.. Oke selamat menjalankan rutin harian anda semua.. ^__^

You Might Also Like

22 Pengulasan

  1. kaya hati kaya iman kaya agama.. otometik kaya dunia kaya akhirat..
    akak pun slalu merungut awatlah serba tak cukup.. tapi toleh tengok kiri kanan..
    kita masuk dalam kategori yang bertuah kan ?

    monink lalink =)

    ReplyDelete
  2. tau dah sebab apa anizz tersenyum pagi ni

    ReplyDelete
  3. Salam singgah isnin dik anizz....senyum seindah sang suria...

    ReplyDelete
  4. senyum sokmo..
    jgn kedekut nk senyum..
    =)

    ReplyDelete
  5. Hmm kita memang sepatutnya senyum selalu. Bukan susah pun nak senyum dan berbuat kebaikan sesama manusia.

    Jom Aktifkan MyKad

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hohoho Bro HH komen tuuu jeless jelesx

      Delete
  6. senyum lebaq no pagi ni... EFG ye yang tahu kan hehe :)

    ReplyDelete
  7. Bonde Senyum Riang nak comment ....
    Senyum lah selalu...
    he he he

    ReplyDelete
  8. senyum ... senyum .. auch comel nye ...

    ReplyDelete
  9. sedekah yg x perlukan wang utk dikeluarkan

    ReplyDelete
  10. Senyummmmmmm. Sedekah yang hanya mengambil sedikit effort & tanpa kos :)

    ReplyDelete
  11. senyum itu satu sedekah...tak perlu bayar apa2 untuk SENYUM

    ReplyDelete
  12. contohi lah sis JM ni yg rajin senyum itu sebab awek muda hahaha..uwekk!!!

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah..x rugi senyum kan ;D

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook