anizz sakura

WORDLESS WEDNESDAY : DEKAT SEKOLAH MESTI ADA

Wednesday, March 18, 2015

Assalamualaikum..

Semua ade kenangan tersendiri masa sekolah kan.. Sama macam anis juga.. Ade kenangam dan tabiat tersendiri.. Hahha.. Bila ingat balik.. Nak tersenyum je.. Huhu.. Kenangan sepanjang zaman..

Happy blogging!!
gambar sekolah

You Might Also Like

34 Pengulasan

  1. Ada jugak tengok tadi kat fb.hahaha.nani kaki apa ehh.hahahah

    ReplyDelete
  2. Ada jugak tengok tadi kat fb.hahaha.nani kaki apa ehh.hahahah

    ReplyDelete
  3. banyaknyaa karekter mimin dalam ni. hahaha

    ReplyDelete
  4. kaki dating , kaki melepak ... yg lain x perasan ...

    ReplyDelete
  5. Betul sangat ni. Saya kaki tidur.

    ReplyDelete
  6. kaki sakat tak ada ke??? hihi..kalau ada..Sha laa ratunyaaaa heeeeeee ^_^

    ReplyDelete
  7. hehe..hbis org dok share kt fb hari ni psl ni...

    ReplyDelete
  8. CN kaki berangan..hehe

    #ExchangeFeedGroup

    ReplyDelete
  9. lela kaki berangan +kaki lepak +kaki blur. hahaha

    ReplyDelete
  10. Hahahahhaa kaki kaki kaki ...
    Kak Lya kaki tiru zaman belajar dulu..Kalau duk dalam makmal jauh tak nampak nak tulis apa yg cikgu bentangkan kat depan ..jadi tiru laa jawapnyerr ..Tiru tu jer bukan MENIRU masa peperiksaan okeyy..Jgn salah pahammmm.. #exchangefeedgroup

    ReplyDelete
  11. Kak Sha macam banyak aje watak dalam tu, errrrr. Too many. Rupanya split personality gak akak ni, adoi :D

    ReplyDelete
  12. kawan zizie cakap zizie kaki buli & mengadu.. hahahaha

    ReplyDelete
  13. Sejujurnya nak mengaku.. Hahaaa Cik Candy kaki tidur dlm kelas :P
    #exchangefeedgroup

    ReplyDelete
  14. bonde undi kaki berangan dan kaki gosip...
    ha ha ha ha...

    ReplyDelete
  15. tambah sorang lagi.. kaki pow hehe

    ReplyDelete
  16. hehehehee... seronoknya zaman belajar... macam2 ragam dan perangai kawan yang masih lekat dalam ingatan... ada je watak2 pelik diaorang...

    bertabahlah pensyarah2 dan cikgu2 sekalian... ;)

    ReplyDelete
  17. alooo kaki kacau orang takdok ke? hahaha

    ReplyDelete
  18. hehehe ada karekter acik.. jeng jeng

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang mana..kongsi lah..kitaorng nk tahu gak acik

      Delete
  19. Tangan takde eh...hehe
    Dulu masa sekolah kadang-kadang macam skema skit tapi suke jer berkawan :P

    ReplyDelete
  20. dulu sha pndiam ja org nya..ayu gtu..xda pun dkt smua gmbr hahaha

    ReplyDelete
  21. semua ada dalam diri akak.. i react ikut subjek n cikgu.. subjek best mesti tegak kepala.. cikgu best mesti focus.. yg bosan tu mulalah kaco org la.. tp akak x penah tido dlm kelas.. hehe

    ReplyDelete
  22. betul2. kaki gossip tu paling best. tiap2 ari bergosip dalam kelas. hehe

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook