anizz sakura

Fahrin Ahmad Telah Mengecewakan Seseorang

Monday, March 30, 2015

Assalamualaikum..

Macam sedih sangat kan tajuknye.. Memang ni tengah sedih.. Hahaha.. Oke poyoo sangat ni.. Baca artikel Fahrin Ahmad dah ada yang punya.. Hahah.. Aduhaaiii korang jangan la kata anis gedik.. Ni entry sesaja luah perasan je.. Macam la si Fahrin Ahmad baca kan.. Hahaha.. Sungguh kuciwa ni.. Betul ke eh.. Fahrin dah ada yang punya? Dah takde jodoh kan.. Hahhaha.. Hari ni monday bluess terlebih tu yang merapu je ni.. Kepala pon ting tong je.. Mungkin sedih sangat agaknya.. Hahahah sila muntah berbaldi ye... Huhu..

Peaceeee no war.. Huhu



Okee dont take any serious.. Just a joke..  soriii jugakk laa english teruk.. Sesaje gatal nak tulis english.. Gurau2 dipetang hari.. ^__^

You Might Also Like

26 Pengulasan

  1. Haha..jangan frust menonggeng dah la anizz ok.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. xde la menonggeng kak wana.. tp frust jugak..hukhuk

      Delete
  2. Hua hua hua huaaa..nangis tak berlagu gitu hehehehe..KUCIWAAA SUDAHHHH

    ReplyDelete
  3. Hahaha. Hampeh . Ingat dia x suka perempuan td. Huhu

    ReplyDelete
  4. amboi anis.. amboi.. hahaha. gatai nohh.. cubit kang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah..jangan la zizie..hihi...sakittt

      Delete
  5. Nyesal baca entry ni... Ha ha ha...

    ReplyDelete
  6. Anizz..mula2 hihi..pastu muahaha..gelak jahat aRz ... Fahrin..Fahrin.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha.. belom abg arz mai sini lagi...hahha... gelak je la mampu kak na,, hati sedihh

      Delete
  7. Hurm. Ingatkan FA dah kecewakan Anis. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. hukhukk..anis kecewa dalam diam kak sha,,huhuhu

      Delete
  8. bkl nak naik pelamin la ni yek ;-)

    ReplyDelete
  9. X pe Aniss...cari org lain...ada yg lebih baik dari Fahrin tu jgn sedih2

    ReplyDelete
  10. FA sudah berpunya? sis JM tahu siapa orang nya dan yg pasti bukan sis JM lah - LOL

    ReplyDelete
  11. oh my fahrin!!!!!
    ahahaha padahal xde la minat mane pon

    ReplyDelete
  12. fine !! hatiku berkecai jua.. T.T sape je lagi tinggal ? huuurm..

    ReplyDelete
  13. ooo retis idaman hati la nih.. hehehe..

    ReplyDelete
  14. bertabahlaa kakniz... nanti jumpa yg lebih hensem. kikiki

    ReplyDelete
  15. Jgn kecewa anizz. Ramai lagi yang lebih ganteng dari fahrin nie. hehe

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook