anizz sakura

Gambar Burger Gergasi

Friday, March 27, 2015

Assalamualaikum..

Gambar Burger Gergasi


tadi gatal2 la kan dok scroll google image.. habit agaknye anis ni suke scroll google image randomly..hihi... lepas tu terjumpe gambar burger gergasi.. terus la search gambar yang ade kan... sambil scroll sambil cakap sensorang...acaner nak makan besar2 gedabak ni..adoiii rabakkk mulut tu..err nak makan pon rase geli jugak sebenarnye..hahaha... jom la join same dengan anis tengok gambar2 yang ade..hihi








You Might Also Like

17 Pengulasan

  1. Kalau macam ni punya burger, agaknya sebulan atau mungkin lebih baru boleh habis :D

    ReplyDelete
  2. Mak aiiiii, besar betul burgers. Berapa banyaklah kalori dia agaknya.

    ReplyDelete
  3. gile la makan besar camni...seminggu x habis.

    ReplyDelete
  4. Besar betul burger ni...NI komfem tak boleh abes...boleh buat stok smpai utk 2 bulan rasanya.

    ReplyDelete
  5. Berapa kilolah agaknya burger2 ni ye :)

    ReplyDelete
  6. Hahaha burger ni mkn utk 20 org anis, baru boleh habis ;)

    ReplyDelete
  7. kat malaysia pon ada... kita panggil fat burger...

    ReplyDelete
  8. bapak besar. kita kuat makan pun takut tengok. Terus turn off

    ReplyDelete
  9. jenuh nak makan....membazir ni....lainla buat kenduri makan sorang sikit

    ReplyDelete
  10. Di penang pun ada anizz tapi tak sebesar ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat ceruk mana ? taaaaaak tau pun.. aahahaha..

      Delete
  11. tudiaaa haih.. panggil geng akak mai makan pun belum tentu abes ehehe..

    ReplyDelete
  12. wooooo makk aaaiiihhh besarrnya!

    ReplyDelete
  13. wooowww... Besarnya... Brapa orang la boleh makan tu...

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook