anizz sakura

WORDLESS : TIADA PENGGANTI

Tuesday, June 23, 2015

Assalamualaikum..

salam 6 ramadan .. pagi-pagi settle kan semua kerja rumah lepas tu nak tidur kejap.. baru tak pening kepala..hihi... selamat bekerja bagi yang bekerja.. ^__^

kasih sayang seorang ibu, pengorbanan seorang ibu, dahulukan ibumu

bahagiakan orang tua mu dahulu.. mereka lebih penting dari yang lain.. jangan sampai mereka sudah tiada, baru kita nak menghargai..hargai ketika mereka ada.. semoga semua yang baca ni menjadi anak soleh dan solehah.. ^__^

You Might Also Like

7 Pengulasan

  1. true, manusia zaman skrg mcm ni ler..

    ReplyDelete
  2. Bini/awek/pakwe/suami boleh ditukar, emak yg tu ja sampai bila2

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya, betul tu.. Ibu kandung satu je dalam dunia... :)

      Delete
  3. Hehe... Mendalam tu makudnya...

    ReplyDelete
  4. Seharusnya tidak begitu lah..
    Anak lelaki WAJIB dahulukan ibunya sebelum isteri.. apatah lagi awek... cisssss...!!

    hahahahahaaa.... :p

    ReplyDelete
  5. Huhu manusia sekarang camni laaa nok buat camno dah itu pilihan dio..ermmm tak reti ehh nk nasihat klau lgu ni peel prangai diaorg..utk awek apa2 saja blh ..tp bila mak mintak semua tak blh ..adoiii

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook