anizz sakura

WORDLESS WEDNESDAY : MAHER ZAIN - RAMADAN

Wednesday, June 10, 2015

Assalamualaikum..

syahdu je dengar lagu Maher Zain - Ramadan ni.. bila nak bulan puasa je mesti hati ada pelbagai rasa.. korang rasakan yang sama tak??

jom layan lagu Maher Zain - Ramadan dengan klik gambar kat bawah ni.. ^__^

Maher Zain - Ramadan Lyrics

maher zain song, maher zain ramadan, maher zain malay version, maher zain arabic version, lyrics maher zain ramadan

Ku menantimu
Saban waktu
Bangkit jiwaku

Kau suluh hatiku
Dengan sinar
Kudus kasihmu

Ku harap kan terus
Bersamamu selamanya

Ramadan, Ramadan
Ramadan di hati
Ramadan, Ramadan
Ku mohon usah pergi

Rahmat melimpah
Damainya ku rasakan

Ramadan bulan al-Quran
Mendidik jiwaku
Menyuburkan iman

Ku harap kan terus
Bersamamu selamanya

Ramadan, Ramadan
Ramadan di hati
Ramadan, Ramadan
Ku mohon usah pergi

Sememangnya kau ku nantikan
Hadirmu hidupkan suram di jiwaku
Dan ku berjanji
Akan ku teruskan
Semangatmu itu
Sepanjang hidupku
Oh Ramadan

Ramadan, Ramadan
Ramadan di hati
Ramadan, Ramadan
Ku mohon usah pergi

You Might Also Like

47 Pengulasan

  1. bila ramadhan memang timbul pelbagai rasa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa? Time buka puasa hehe

      Delete
    2. rasa masin kalau lebih garam..

      Delete
    3. rasa manis kalau tambah gula

      Delete
    4. rasa pedas kalau lebih serbuk cili

      -EFG012

      Delete
  2. tak lama lagi nak puasa dah =)
    semoga kita semua dapat beribadat dengan sempurna..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul siti semoga kita mendapat keberkatan yang ada di dalam bulan Ramadhan serta diampunkan segala dosa

      Delete
    2. in shaa ALLAH, sama-sama kita banyakkan amal

      Delete
  3. Sangat suka lagu nie. Sayu je dia nyanyi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua lagu maher Zain memang sedap

      Kebetulan miazain pun ada disini

      Delete
    2. hahahahahhaha... tbe2 je abg arz ni....


      ada kaitan ke miazain dengan maher zain tu. ops

      Delete
    3. best kan lagu ni kak mia? #abaikanabgarzdankakamyJ

      -EFG012

      Delete
  4. Dah dekat dah nak masuk bukan ramadhan kan kek nis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga Ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun lepas :)

      Delete
    2. berapa hari je lagi ni...

      Delete
    3. moga kita bertemu dengan bulan ramadhan.amin

      Delete
  5. ya Allah... xsabarnya ramadhan :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aina.. First ramadhan kat rumah aau UIA?

      Delete
    2. Di mana pun seronok ramadhan

      Delete
    3. kita sambut ramadhan dekat uniten. sobs

      Delete
    4. first day paper final first ramadhan :)

      Delete
  6. Replies
    1. kita suka maher zain gak!

      Delete
    2. kita hafal banyak lagu maher zain. nak dengar tak? ehem ehem testing2

      -EFG012

      Delete
  7. Semoga kita semua dapat dipertemukan dengan Ramadhan, dan dapat memanfaatkan sebaiknya dalam bulan penuh barakah

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah.. amin

      Rajin Arz reply semua komen..

      Delete
    2. in shaa ALLAH mudah mudahan

      Delete
  8. Ramadan yang dirindui, semoga bertamabah amalan kita untuk ramadan kali ini , amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nant dah masuk ramadhan x rindu dah. hehe

      Delete
    2. kak amy tipu.boo!! hahah

      -EFG012

      Delete
  9. selamat menyambut Ramadhan penuh barakah !

    ReplyDelete
  10. tahun lepas banyak kali ulang lagu ni. sodap sangat ! dan penuh makna dan mengingatkan kita pada-Nya :)

    -EFG012

    ReplyDelete
  11. ramadan tiba ramadan tiba.marhaban ya ramadan marhaban ya ramadan. eh. lagu maher zain ke tu ? hehehe

    ReplyDelete
  12. EFG043.. Tak sabar nak Ramadhan.. Harap ramdhan tahun ni lebih baik dr tahun lps.. amin..

    ReplyDelete
  13. lama xdgr lagu Maher ... hihih...leh lah dgr blk lepas ni

    ReplyDelete
  14. lama tak layan lagu maher zain T_T

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook