anizz sakura

Cabaran 30 Hari : Hari 6 : Apa Yang Anda Makan Hari Ini

Saturday, September 06, 2014

Assalamualaikum semuaaaa... salam hujung minggu buat semua... buat ape hari ni? ade kenduri kendara ke? hihi... haa tajuk nie santai2 sikit.. tak macam tajuk semalam yang dekat SINI.. ketaq2 nak taip.. haha.. klau tak tercabar bukan lah cabaran namanya ye dakk.. hihi. korang makan ape hari nie... anis makan nasi goreng koboi dengan kopi o je uolls.. tengahari nk pegi kenduri.. hihi.. tu pasal update awal2.. kih3.. salam sayang untuk semua.. cewahh.. ^__^



pasai apa gambaq kabur... hahah... teruk betul sape yang tagkap gambar nie..hahahha... nantikan cabaran yang seterusnya esok ye.. babai... salam ceria.. :D

You Might Also Like

24 Pengulasan

  1. Rezeki Allah beri, sedapnyer.... mamamyja tengah nak update nih. hehehe

    www.mamamyja.com

    ReplyDelete
  2. saya makan bubur nasi jer ... kenduri sedap tu .

    ReplyDelete
  3. ucap alhamdulillah... hihi... kira sedap dah tu... isi perut pagi2 cenggini...

    ReplyDelete
  4. apesal sume org buat pasal 30hari ni..apesal saya ketinggalan..huh..nak jugak join tapi tengok korang sume dah start dah..
    yang penting..pinggan you tu classic! i balik kampung kt rumah nenek baru jumpa pinggan tu,,
    hehehe

    My Diet Diary: Day 1 ( Betul2 punya diet)

    ReplyDelete
  5. Salam pagi sabtu ; nasi goreng pon sodap..santai la day 6 punya cabaran.

    www.nazlee.com

    ReplyDelete
  6. nasi goreng pun sedap ape..:-)

    ReplyDelete
  7. nasi goreng koboi pon sodap n kenyang..

    ReplyDelete
  8. Macam mana nasi goreng koboi nie?? Huhuuu.

    ReplyDelete
  9. arini saya breakfast ngan nasi lemak.
    lunch nasi ayam..hehe

    ReplyDelete
  10. cantik pinggan anizz...kak ana nak join pun dah ktinggalan ni anizz, teruskan menyahut cabaran hingga ke hujung nya...go anizz go anizz..yeay!!

    ReplyDelete
  11. amboiiiii kemain nasi koboi.......first time dengar nama nasi goreng koboi (bru keluar dr gua niah)

    ReplyDelete
  12. makan nasi gulai kawah le tgh hari xd??

    ReplyDelete
  13. first time pla dengar nasi koboi haha ape ek?

    ReplyDelete
  14. nasi goreng koboi tu laaa yang paling sodapppp...silap2 xcukup sepinggan... :D

    Salam ukhuwah
    http://hanamarsom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. haha, mak tak pelik kee amik gambar bubur? haha.. sedap2 nasib baik daaa tak satu uma sewa. kalau tak dah mintak tapau balik merlimau. kihkih

    ReplyDelete
  16. Ain blom breakfast ag.nk blik kpg.hehe

    ReplyDelete
  17. Pandai koboi buat nasi goreng. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. koboi melayu camtu la, hehehehehe ^_^

      Delete
  18. nasi goreng koboi pon sedap nih kalau kena gaya.. hehehe..

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook