anizz sakura

Cabaran 30 Hari : Hari 5 : 3 Perkara Yang Anda Ingin Katakan Kepada Bekas Kekasih

Friday, September 05, 2014

Assalamualaikum semua.. tibalah cabaran yang agak mencabar.. aduhaii... sebenarnyaaaa malas nak ingat yang lepas2 nie.. tapi demi cabaran ini..anis tetap teruskan jugak... hihi.. soal hati nie memang buat anis cepat touching sikit..err sebenarnye banyak..huhu.. alamakk malu la pulak tetibe.. sapa nak perpisahan kan? apa2 relationship pun tak kira dalam persahabatan ke,, percintaan ke kan.. tapiii tulah, benda yang kita tak nak akan jadi jugak.. tu semua kenangan yang akan kita ingat sampai bila2.. fuhh ayat dalam.. awak..kalau la awak baca sekarang.. saya okay je.. hihi.. (macam la dia baca..poyoo je anis nie)

ehsan incik google


3 Perkara Yang Anis Nak cakap.......

1) Terima Kasih - sebab awak sudi hadir dalam hidup saya..pernah gembirakan saya.. pernah ambil berat pasal saya.. jadi teman borak2 saya.. pernah nasihatkan saya..pernah tegur kesalahan saya.. pernah layan kerenah saya.. dan semua tu buatkan saya tak benci pada awak..saya ambil positif semua tu.. terima kasih.. :)

2) Bahagia - awak mungkin tak bahagia dengan saya kot.. mungkin jugak awak mase tu terlalu ikutkan hati sampai akhirnya "berpisah".. tapi takpe tak marah pun..saya malas nak ambik port hal2 dulu.. semua yang jadi pasti ada hikmahnya.. seperti di atas..saya okay je... hihihi.. semoga awak bahagia dengan si dia yang awak sayang..pimpinlah dia ke arah jalan yang diredhai Allah..

3) Kenangan - Ada yang kata tak baik kenangkan sejarah lalu.. tapi bagi saya.. senang untuk ingat kenangan tu sebab boleh jadi pengajaran pada saya supaya lebih berhati2.. bukan bermaksud awak jahat.. tidak pernah pun terdetik kat hati nie.. cuma saya kenang sebagai satu kenangan manis untuk diceritakan pada anak cucu nanti.. hihihi..saya okay je... minta maaf jika selama kita berkenalan saya ada melukakan hati awak.. cuma saya tak boleh nak terus berkawan dengan awak.. hati tak kuat.. jaga diri walau dimana pun awak berada dan semoga bahagia di samping insan tersayang.. ^__^

ehsan incik google

p/s : haa jangan gelak2 taw.. anis ni banyak jiwang sikit..hahah.. ikhlas dari lubuk hati nie.. sorii ye.. huhuu..peaceee...

You Might Also Like

23 Pengulasan

  1. dari lubuk hati itulah yang sebenarnya.. bukan nak menyingkap kisah lalu.. tapi itulah kenyataan kan anizz... tunggu entri mama tentang ex ni... pening jugak nak memikirnya.. hihi

    ReplyDelete
  2. Alhamdullilah. Redha je, kalau jodoh tak kemana :)

    http://nurulzayani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Allah temukan kita dengan org yg 'salah' sbb nak bagi kita org yg lebih baik.. heheh nice!

    ReplyDelete
  4. lebih baik maafkan dari terus memendam kan

    ReplyDelete
  5. Anizz, jgn sedih2.. simpan sebagai kenangan.. dia bukan jodoh kita, mungkin Allah nk bg yg lebih better..

    ReplyDelete
  6. salam. kalau da jodoh tak kemana hehhee :P

    ReplyDelete
  7. how sweet awak ni..hhahhaaa..klo ex baca..mau dy ajak get back ni..hahahahah..kiddingg

    ReplyDelete
  8. Cinta itu pengorbanan.. tak semesti cinta itu kita perlu memiliki kan kan.. redha dan pasrah dengan ketentuan Illahi..

    ReplyDelete
  9. Hihi. Bukan xkuat. Xpenting pon. Hikhik. Lupakan terus smpi lenyap.

    ReplyDelete
  10. takpe, ada jodoh yang lain menanti :)

    ReplyDelete
  11. Kenangan itu yg mematangkan kita kan ? :)

    ReplyDelete
  12. Saya harap dia baca....

    ngeeee kalau saya, masuk ja cabaran ni terus failed la

    ReplyDelete
  13. InsyaAllah akan dtg yg lebih baik :)

    ReplyDelete
  14. learn the lesson, semua tak pernah lari dari hakikat ni kan... chill dear... hiks ! *amik tisu lap hingus jap*

    semoga temui bahagia ya...

    ReplyDelete
  15. yg blaku smua ada hikmahnya..i allah,yg terbaik menanti ^^

    ReplyDelete
  16. husna masih berkawan rapat dengan ex.. hahaha kami tak pikir cerita lama tapi nak anggap dya kekasih semula mmg idok lee.. kenangan je semua tu..:)

    ReplyDelete
  17. jodoh tu rahsia Allah jika dia jodoh kita.. apapun halangan dia tetap milik kita.. tapi jika sebaliknya.. perancangan Allah lebih baik dari apa yang kita inginkan..

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook