anizz sakura

Kesedihan Akhirnya Berakhir Dengan Gembira

Saturday, February 28, 2015

Assalamualaikum..

huishh.. hari ni ape yang dihajati dapat pulak..muka ada sinyumm..hihi.. sape baca entry  dekat SINI tau la anis sedih pasal apa.. huhu.. hari ni mak anis ke pasar tani.. lepas tu.. haa makcik yang jual putu bambu tu ade.. siap pesan kat mak..beli banyak2..haha.. nampak tak teringin nak makan sangat..haha.. dan....akhirnyaaa... dapat dah ape yang diingini.. muka sudahh senyum..menikmati putu bambu yang sedap ever dekat tekak ni.. kelapa pon banyak tak kedekut..dapat mengubati hati kuciwa masa makan putu piring...huhu.. okee..nak sambung makan..hahaa... 
happynyee dapat makan.. yummy ! ^__^


You Might Also Like

23 Pengulasan

  1. hahahaha...minat sangat ke putu bambu ni??

    ReplyDelete
  2. memang kalau kempunan sangat tapi tak dapat, tiba-tiba sedih. kalau ain merajuk la..haha..pada hal tak dapat makanan je.

    ReplyDelete
  3. dapat jugak.. puas hati.. putu bambu hijau.. kat kmpg ai putu mayang sedap la..

    ReplyDelete
  4. wah, nasib baik jumpa apa yang diidamkan anizz..hehe..muka senyum panjang la ni.. :D

    ReplyDelete
  5. kak ana pun peminat putu gak aniss,putu bambu,putu piring atau putu mayam,semua sedap2.

    ReplyDelete
  6. hahahhaha. akhirnyaaa dapat jugak ye anis ^^

    ReplyDelete
  7. sedap sedappp dush dush kak niz hahaha

    ReplyDelete
  8. oohhh . akhirnyaaa .dapat jugak yg best . teksture pon nmpk yg ni lg best

    ReplyDelete
  9. Favourite ni!!! susah nak cari kat area tempat ena belajar ni. Ada tapi tak sedap. Huaaaaaaaaaaaaaaa terliur dah

    ReplyDelete
  10. sedapnyeeeeeeeeee!
    baru puas hati dpt mkn ni ek..
    hehe

    ReplyDelete
  11. hijau.eh? bukan putih...nampak sangat pcl ni x taw

    ReplyDelete
  12. kalau bab makan, sapa yg tak hepy.. kan.. heheh

    ReplyDelete
  13. kalau dapat makanan kegemaran..wah...mmg nikmat kan

    ReplyDelete
  14. Sukanya anis dgn putu bambu.hubby akak pun suka...tp kalo yg x sedap dia x nk mkn

    ReplyDelete
  15. woooah dia suka makan putu bambu.. akak ske putu piring =D ke Anis suka dedua ? ahaha..

    ReplyDelete
  16. terliur pulka petang2 nih..dh le kat luar hujan mau turun..Ani! angkat ampaian hujan turun!!!

    ReplyDelete
  17. sedapnya putu bambu. lagi sedap mkn masa hujan2. perrghh

    ReplyDelete
  18. memang sedap putu bambu nie. Kalau ada banyak gula merah tu lagi sedap.

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook