anizz sakura

Rezeki Tahun Baru Cina

Saturday, February 14, 2015

Assalamualaikum..

fuhh penat memikir nak update nie.haha.. meh la kite santai2.. masa tahun baru cina nie..anis eksaited sgtt.. sebab dapat banyak limau free.. haa anis hantu limau ye...lagi2 nampak kaler oren yang cun tu.. perghh boleh terpikattt u.hahah.. korang dapat banyak limau tak? rumah anis dah macam raya plak.. banyak giler limau..tak termakan dah.. haiyaaa..huhu.. okeee. happy weekend all... happy blogging...

nie antara je..ada banyak lagi woo..huhu..
posted from Bloggeroid

You Might Also Like

41 Pengulasan

  1. huish..banyak tu..hehe dayah pun dah mula dapat berkotak2 ni ha T_T

    ReplyDelete
  2. murah rezeki anis..ain baru dapat satu je limau hari tu.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Nak limau dtg rembau eh ain..huhu

      Delete
  3. banyaknya limau. rumah saya tak beli lagi, hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anis xyah beli.. Memang ade je yg bagi..huhu

      Delete
  4. Tak leh makan byk... Sakit tekak... Uhuk... Uhuk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makan ubat batuk la dulu..lepas tu makan limau..hahah

      Delete
  5. Sedap kan limau ni? Lagi2 kalau dapat FOC.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tang FOC tu betul.. Mne2 pon sodap klau free..hihi

      Delete
    2. Dapat free, rasa lebih manissss limaunya :)

      Delete
  6. dah dapat banyak limau tu buat la apa2 menu/ kek ke..perasa limau !! best pe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Kek xpandai buat la pcl..huhu..makan gitu je mampu..huhu

      Delete
  7. Replies
    1. Uncle cina kasi..kawan ayah..tiap tahun dapat..hahaha

      Delete
  8. Sis JM PUN suka limau dpt sekotak boleh habiskan sorang tp bukan free nk mkn je perlu g cari kat mall

    ReplyDelete
  9. saya pun dapat sekotak..x habis lagi makan..banyak sangat..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bile dah banyak tu yg pening nak hbiskan..huhu

      Delete
  10. aniz,manis tak buah limau mandarin tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maniss.. Tp ade jugak yg limau xbrape manis..huhu

      Delete
  11. tiap2 hari pencuci mulut ngan buah limau... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi.. Btl tu zizie..mewah dengan limau..haha

      Delete
  12. kite suke sangat limau ni . nak2 dapat free

    ReplyDelete
  13. hahaha. memang banyak sangat dapat limau. tak termakan sudaahh

    ReplyDelete
  14. wah..rezeki tu anizz..sedap kan limau ni..kak wana pun suka giler makan ^_^

    ReplyDelete
  15. Nak Gong Xi fa Chai...
    banyak kan limau mandrin kalau x raya susah nak dapat

    ReplyDelete
  16. Akak pun dok mengulang makan limau. Terasa memeriahan raya cina hehehe

    ReplyDelete
  17. ada kala ikut nasib. dulu penah dpt yg masam giler...thn ni dpt yg manis

    ReplyDelete
  18. dlu je suka mkn limau. senng kata dlu suka mkn buah. skrg je tiba2 mls nak mkn. hehe

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook