anizz sakura

WORDLESS WEDNESDAY : KEK COKLAT SEGERA

Wednesday, February 11, 2015

Assalamualaikum..

hollaa.. sape bace wordless wednesday minggu lepas mesti tau ape yang jadi..hahaa... pada sesiapa nak tau kek ni sedap ke tidokk.. kek nie anis bagi 3 bintang dari 5 bintang..huhu.. rasenye oke la.. kalau tekak anis la..tak tau la korang..huhu.. kek nie anis buat time sambut birthday mak anis aritu.. manis tang topping dye la plak..aiyooo.. 

happy blogging !! ^__^



posted from Bloggeroid

You Might Also Like

26 Pengulasan

  1. Replies
    1. nak itit lah ArZ..nak itik tu nak buat kari :-)

      Delete
  2. Nora bgi 5 bntang... terliur la tgkk. Bestnyerrr. Bleh improve lg ni. Nnti bg lela mkn.

    ReplyDelete
  3. Ni nak mntak kak aniz buat kat dayah pula ni..hehe

    ReplyDelete
  4. Ni nak mntak kak aniz buat kat dayah pula ni..hehe

    ReplyDelete
  5. nampak sedap, rasanya Aniss je yang tahu sebab Aniss yang makan, kak ana tengok je hehe :)

    ReplyDelete
  6. Macam sodaaap jer ..hehe ada bentuk hati kat situ tu tu tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa pula si jantung hati tu

      Delete
    2. mak Anis lah tu..kek utk mak katanya :-) takkan utk sis JM or aRz ahahah lariiiiiiiiiiii

      Delete
    3. Hahahha.. Aipp baru perasan komen ni.. Aduhaii.. Nakal naa kak JM ni.. Hahaha

      Delete
  7. Love lagi... Pasni boleh buat besday kak irra pulak. Ehee

    ReplyDelete
  8. nama Anis memang peminat kek coklat ! ; hari-hari makan pon takpe..

    ReplyDelete
  9. sedapnya ... nampak gambar pun dan tergoda.... seb tak mengidam :P

    ReplyDelete
  10. oihh terliur gilaaaa tengok ^^

    ReplyDelete
  11. wah siap ada bintang tapi yang nampak bentuk love

    ReplyDelete
  12. Mcm anis kek cekelat yg jual kt petronas plak...huhuuu. mkn sjuk2, dapnyeee

    ReplyDelete
  13. ini tepung segera yg anis beli utk buat kek tu eh..3/5 bintang je..kiranya rasa so..so.. jelah yek

    ReplyDelete
  14. wah..hebat..*tepuk tangan* menjadi sangat kek coklat anizz tu..mewah dengan cokolat..oh sedapnya..

    ReplyDelete
  15. acecececeh untuk mak tersayang rupanya =) kira okay jugaklah kalo 3/5 bintang.. kalo standard akak 3 bintang considered okay hehe..

    ReplyDelete
  16. Memang nampak sedap.
    Siap ada love susunan chip on top.
    Saya bagi 3 bintang..
    Kalau akak nye 1 bintang je kot..

    ReplyDelete
  17. lamanya xmkn kek coklat.... lamanya xbuat kek coklat... !__!

    ReplyDelete

SUBSCRIBE

Like us on Facebook